Tuesday, May 10, 2011

Warkah Buat Awak

Sepanjang hidup saya..ini kali pertama saya tengking orang macam tu...

Hancur hati saya ni....bukan kali pertama awak buat macam ni....

Cepat benar awak lupa kesedihan saya...Cepat benar awak lupa air mata saya...

Ya, saya salah sebab keluarkan ayat yang sepatutnya pada awak...
tapi saya tak sangka awak sanggup usik LUKA lama saya..

Awak dah janji kenapa awak langgar janji awak pada saya....

kalau bukan sebab saya baca mesej-mesej dari perempuan tu mungkin sekarang saya boleh terima dia sebagai kawan awak...

Awak kata saya control hidup awak....Saya cuma minta awak pilih je antara saya dgn perempuan tu....

Kalau awak dah tak suka saya...satu je saya minta..cakap sendiri..biar saya dengar dari mulut awak...

Cuba fahami hati saya...bila awak faham..awak akan jumpa cinta saya.............................





5 0 kumtum orkid pandai menaip:

MiSzy DiaN said...

mcm frust jak entry nie.. :)

Farah Shamsudin said...

napa ni dearr? frust ke?

OKED chokelat said...

xde la frust....tapi..meroyan kejab..huhuhu...

qaseh muazrina said...

calm n rileks..trust me if that man really love u..he will find u back...ignore that bitchy woman.

OKED chokelat said...

thanks dear...i nvr hate people so much like this..im juz really2 disappointed with him...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...