Thursday, February 17, 2011

SEGMEN KHAS UNTUK BLOGGER BARU : 100 FOLLOWER KE BAWAH


P/S hehe...asik skodeng jek tiba2 teringin nk masuk lam senarai...speechless...
" buah cempedak di luar pagar..ambil galah tolong jolokkan...saya budak br blajar kalau salah minta tunjukkan"

12 0 kumtum orkid pandai menaip:

Sekamar Rindu said...

salam....

saya pun baru belajar jugaa

OKEdChokelaT said...

@sekamar rindu..hehe...kite kn sentiasa blajar tuk cari khidupan...=)

Hazmin said...

hye
salam perkenalan dari Hazmin
saya blogger baru nak belajar
selamat berblogging

BLOG HAZMIN

Kisah Sufi said...

jalan-jalan dr belog BA..

http://kisah-sufi.blogspot.com/

c-tea said...

datang dari blog bro ben...nice blog simple n kemas...follow blog u...follow la blog ct pulak k... same2 kite memolo
http://illustrasiaku.blogspot.com

Penjejak Mimpi said...

salam ziarah..

dr blog Ben juge.

sensenang jenguk ke http://penjejak-mimpi.blogspot.com

Lulu caldina said...

kita semua masih belajar...
semoga terus maju jaya...

anizsDANbintang... said...

keep blogging dear =)

Dea said...

halu... nk polo leh..??.. from belog aabg ben.. hehe

Nour Akmal said...

hye..singgah sini sambil baca2 entry...=)
moga sukses dalm dunia blog..

www.jarijemariemas.blogspot.com

Awangku Johan said...

salam ziarah dan salam perkenalan dari saya awangku johan.. terjah dari laman blog abg ben.. saya follow blog awak ek.. mai la singgah dan follow blog saya ek.. ok thanks

OKEdChokelaT said...

rakan2...yg sudi singgah..makaseh semua...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...