Friday, February 25, 2011

Kita Berbeda Tapi Sama..

Ms. Chupa Chups & Mr. Pim Pom

  Kita berbeda bila order minuman...awak order nescafe ais saya order kopi o ais..tapi kita sama bila tersenyum ketika menikmati minuman kegemaran masing2...

Kita berbeda bila  ngah drive kereta...awak nak dgr lagu indon saya suke lagu malaysia...tapi kita sama bila kita sama2 suka lagu " TAKE MY HEAR BY SOKO "...

Kita berbeda bila tengok bola...awak sokong england saye sokong belanda...tapi kita sama bila kita meroyan Spain yg julang world cup 2010...T_T

Kita berbeda bila bab makan...awak xsuke makan pedas saya xbule kalau xpedas...tapi kita sama bila kita ni jenis yg pantang nampak makanan..

Kita berbeda bila pilih nick kat FB...awak letak nama sebenar saya letak nama kurang benar...tapi kite sama bila dua2 letak in relationship..

Kita berbeda bila bab CINTA...awak kata xpayah la nak bgtau satu dunia tapi saya nak smua org tau kami ni couple...tapi kita sama bila kita rasa cinta tu wujud dlm hati..


Kita dilahirkan berbeda dengan insan yg lain..perbedaan tu yg menjadikan kita adalah kita...berbeda nya kita untuk mengisi kekurangan antara satu sama lain....


P/S " Berjarak Serasa Hilang, Bercerai Serasa Mati "

3 0 kumtum orkid pandai menaip:

Anonymous said...

salam...

kita berbeza..tak kenal antara satu sama lain..tapi hati kita tetap mentyapa..bila singgah blog...

apa khabar??

OKED Choki Choki said...

salam SR : yeap kita xkenal satu sama lain tapi dunia blog myatukan hati kita....

biskut.marie said...

kita berbeda bila bab kentut . walaupun kentut berlainan bunyi , tp bau same . hahaha aku merepek ! visit ma blog yaw~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...