Sunday, August 21, 2011

Kueh Hidung Kemek VS Sambal Kerang



Nama Kueh Hidung Kemek tu oked pun xtau betul ke tak...nie mbr rumah yg bg nama...myb sebab kueh die kemek2 kat tgh2..hihihihi..xkisah la hdg kemek ke ape yg kemek ke...janji sedap kan...oked suke kueh nie..nak buat pun simple je...cepat dan mudah....

haa..tu tuk juadah hari nie...pembuka selera...elok berbuka dgn sumtin yg ringan2 dlu baru kita terjah nasi...xlah perut tu tkezut nanti kannn....

Nasi Lemak Sambal Kerang...tu je juadah oked ari nie....simple je kan..hahaha...ok la tuh...lau byk2 pun xhabes dimakan pun..nak simpan sahur pun kadang2 sahur tlajak mcm mlm td...baru je mengidam nak makan megi sup....hohoho..

ok.......SELAMAT BERBUKA SEMUA....





p/s alamak baju raya abah belum setel lagi nie...nak beli kaler ape ekkkkkkkkkkk...



2 0 kumtum orkid pandai menaip:

unwanted said...

macam sedap pula kuih hidung kemek tu..ha3

OKED chokelat said...

sedappp..tp mcm tlebih sirap jek..hahahaha...almaklumlah..pose

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...